חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם אתר תרומות הוא אתר מאובטח?

אתרי אינטרנט היום יכולים להיות מוקמים בצורה מאוד פשוטה וקלה, ובהתאם תקני הבטיחות שלהם לא תמיד הם מהמחמירים ביותר. היות והתקנים הללו מוטלים לא פעם בספק, אנשים רבים מעדיפים שלא לעשות בהם שימוש ובוודאי שלא לבצע בהם רכישות מכל סוג שהוא. היום יצאנו לבדוק האם אתר תרומות הוא אתר מאובטח, והאם תוכלו לבצע בו תרומות מבלי לחשוש.

מה החשש מאחורי אתר תרומות ואתרי אינטרנט אחרים?

בכל פעם שגולש נדרש להזין את פרטי כרטיס האשראי והפרטים האישיים שלו באתר אינטרנט, הוא עומד בפני השאלה – האם אני סומך על האתר הזה או לא? בחלק מהפעמים התשובה היא כן, אולם בחלק מהמקרים התשובה היא בהחלט לא.

החשש שעומד מאחורי אתר תרומות או אתרי אינטרנט אחרים הוא חשש לגיטימי לחלוטין. היום ברחבי הרשת מסתובבים לא מעט האקרים שיכולים לפרוץ לחשבונות בנק, לכנוב את פרטי האשראי, ואפילו לגנוב את הפרטים האישיים לצורך זיוף תעודות, לצורך מעקב ועוד. כל אלו מהווים חשש גדול ואיום ממשי שאנשים רבים מעדיפים להימנע מהם.

אתר תרומות – מאובטח או לא?

כאשר מדובר על עמותה או ארגון מוכרים וגדולים, אתר תרומות שנמצא בידיהם יהיה לרוב אתר שאפשר לסמוך על בטיחות הגלישה בו. אתר תרומות יעמוד בדרך כלל בתקנים המחמירים ביותר של האבטחה, הן בזמן סליקת כרטיס אשראי, הן במעמד הזנת הפרטים האישיים ועוד. לכן, אם אתם רוצים לבצע תרומה מכל סוג שהוא – גלישה באתר תרומות היא לחלוטין מאובטחת עבורכם.

מאיר פנים – אתר תרומות נגיש ונוח

ארגון מאיר פנים מפעיל אתר תרומות שבו תוכלו לבצע את התרומות שלכם בקלות ובלי כל חשש, ולהיות בטוחים שהתרומות שלכם מועברות לגורמים שאכן זקוקים להן.