חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניתוח בטן לאחר הריון – האם ניתן להקטין את הבטן לאחר הלידה?

ניתוח מתיחת בטן הוא הליך קוסמטי שמעצב מחדש את הבטן. מתיחת בטן היא הליך כירורגי שמסיר עודפי עור ושומן מהבטן. זה יכול גם להדק שרירים ורקמות אחרות של דופן הבטן. ההליך מבוצע בדרך כלל כדי לשפר את המראה, אבל זה עשוי להיעשות כדי לתקן בעיות רפואיות כגון בקע. 

מתיחת בטן היא הליך שמעצב מחדש את הבטן ומסיר עודפי עור, שומן ורקמות. ההליך ידוע גם בשם ניתוח בטן או 'ניתוח בטן'. ניתוח מתיחת בטן הוא הליך כירורגי המסיר עודפי עור ושומן מהבטן, ובכך מהדק את שרירי דופן הבטן. זה ידוע גם בשם ניתוח בטן.

הליך מתיחת בטן נקרא גם ניתוח בטן. מטרת ניתוח זה היא להסיר עודפי עור ושומן מאזור הבטן התחתונה ולהדק את שרירי דופן הבטן.

ישנן סיבות רבות מדוע אדם עשוי לרצות לעבור ניתוח מתיחת בטן, כגון:

• ירידה במשקל

• עור נפול לאחר הריון או תנודות במשקל

• סימני מתיחה

• עודף שומן בטני

ניתוח מתיחת בטן הוא הליך נפוץ המשמש להפחתת עודפי עור ושומן מהבטן. זה נעשה בדרך כלל לאחר הריון. אבל יש אנשים שבוחרים במתיחת בטן בגיל צעיר יותר כדי לשפר את המראה שלהם.

ההליך יכול להתבצע הן לגברים והן לנשים בכל הגילאים. עם זאת, זה שכיח יותר אצל נשים שילדו ילדים. ניתוח מתיחת בטן יכול להיעשות כניתוח עצמאי או בשילוב עם הליכים אחרים כמו שאיבת שומן והגדלת חזה.

ניתוח מתיחת בטן הוא הליך פופולרי עבור מטופלים המעוניינים להיפטר מעודפי העור והשומן מהבטן. נשים רבות בוחרות בניתוח לאחר ההריון כדי לשחזר את דמותן לפני ההריון.

אפשר להקטין גודל של מתיחת בטן בהריון לאחר הלידה. אם את מעוניינת בניתוח בטן, צור קשר עם הרופא שלך לקבלת מידע נוסף על מתיחת בטן לאחר הריון.

הכנסו לאתר של ד"ר וולף  לקבלת מידע נוסף על ניתוח מתיחת בטן