חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה פעמים צריך להיפגש עם מעצבת שמלות כלה בדרך לשמלה המושלמת?

אחד הדברים המרכזיים שעומדים לקרות לקראת החתונה שלך הוא המפגשים עם מעצבת שמלות כלה. הליך בחירת שמלת הכלה יכול להיות ארוך, מייגע ומתיש, והוא יכול להיות גם קליל, זריז וכזה שיגרום לך להרגיש הכי שלמה בעולם. הרבה כלות תוהות כמה פעמים צריך להיפגש עם מעצבת שמלות כלה בדרך לשמלה המושלמת, והיום אנחנו כאן כדי לספר לך שהתהליך הזה הוא הרבה יותר פשוט ממה שאת אולי חושבת כרגע.

כמה פעמים להיפגש? הכל תלוי באג'נדה של מעצבת שמלות כלה

קיימים כל מיני סוגים של סטודיואים לשמלות כלה ברחבי הארץ, כאשר כל אחד מהם מחזיק באג'נדה קצת שונה. קיימים סטודיואים שהאג'נדה שלהם היא "שלמי וקחי", כלומר להגיע לסטודיו, למצוא שמלת כלה שאת אוהבת, לשלם ופשוט לקחת אותה באותו הרגע. לצידם קיימים סטודיואים שהאג'נדה שלהם היא למדוד, להחליט, לתפור מאפס ולהגיע שוב למדידות ולתיקונים, וכמובן לצד כל קיימים גם סטודיואים שאיתם התהליך הוא הלוך ושוב לפחות 4 או 5 פעמים.

בחרי מעצבת שמלות כלה שהאג'נדה שלה הולמת את האג'נדה שלך, ככה שלא תמצאי את עצמך מתרוצצת בין הבית שלך לסטודיו שלה יותר ממה שתכננת מההתחלה.

מה קורה במפגשים עם מעצבת שמלות כלה?

כדי לצמצם את הפינג פונג שנוצר בינך לבין מעצבת שמלות כלה, מומלץ וכדאי לדעת לקראת מה את הולכת. כל מדידה, בחירה, תיקון, הוספה, הורדה, צמצום או הרחבה לוקחים זמן, ולכן לצד התהליך שיכול להיות פשוט חשוב גם לדעת שאת צריכה להיאזר בסבלנות בדרך לקבלת השמלה המושלמת.

זה הזמן לפנות למעצבת שמלות כלה של סטודיו קלייר שבכפר סבא, כדי להנות משמלה מדהימה לצד מספר מועט של פגישות, ככה שלא תצטרכי להתיש את עצמך. תהני!