חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד פעילותה של חברת אורמש עומדת לחולל מהפכה בעולם?

העולם כפי שהוא היום צועד אל עבר משבר אקלים חריף, שבשנים הקרובות כבר לא תוכל להיות ממנו דרך חזרה. המשבר הזה נותן את אותותיו במגוון דרכים – מזג אוויר משתנה גם בעונות החמות או הקרות ביותר, התחממות גלובלית, אסונות טבע כמו רעידות אדמה וגלי צונאמי ועוד. כל אחד ואחת מכם יכולים לעשות צעד חשוב בדרך לפתרון משבר האקלים, בין אם בצעדים הקטנים ביותר ובין אם בצעדים גדולים יותר. חברת אורמש עומדת לחולל מהפכה בעולם ולהפוך אותו למקום הרבה יותר נקי ואיכותי לאנשים ששוהים על פני כדור הארץ, וגם אתם יכולים לקחת בכל זה חלק. אז איך זה קורה ומה חשוב לדעת? הנה כל הפרטים.

זיהום האוויר ומשבר האקלים – כל מה שצריך לדעת

אחד הדברים המזהמים ביותר על גבי כדור הארץ הוא מערכות החשמל המלאכותיות. מדובר על מערכות שיש בהן שימוש אינטנסיבי בהיקפים גדולים מאוד – החל בבתים פרטיים, דרך מגדלי משרדים ועד מרכזים מסחריים. השימוש האינטנסיבי הזה גובר עוד יותר בעונות כמו החורף והקיץ, בהן השימוש במזגנים או בתנורי חום גובר אף יותר. מערכת החשמל הזו פולטת מזהמים בכמויות חסרות תקדים, וגורמות להחרפה במשבר האקלים. אז איך חברת אורמש נכנסת לתמונה?

חברת אורמש – מייצרת ומתכננת מערכות סולאריות מהשורה הראשונה

חברת אורמש פועלת רבות על מנת לייצר מערכות סולאריות מהמתקדמות ביותר בארץ ובעולם, ומפיצה את הבשורה בין אנשים פרטיים, אנשי עסקים ובעלים של מרכזים מסחריים רבים. באופן הזה היא עתידה לחולל, ממש בשנים הקרובות, מהפכה קיצונית בעולם כולו, בכך שהיא תגרום לו להיות הרבה פחות מזוהם, הרבה יותר נקי ואיכותי, והרבה יותר מתקדם וטכנולוגי מאיך שהוא היום.