חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טאבון פיצה או תנור אפייה? טיפים להכנת פיצה טעימה

פיצה היא אחד המאכלים המהירים הפופולריים ביותר בכל רחבי העולם. מדובר בלחם דק, שטוח ועגול ועליו תוספות שונות והיא קלה להכנה. פיצה ניתן לאפות בתנור אפייה או בתנור טאבון פיצה. ישנם אנשים שיעדיפו לאפות את הפיצות שלהם בתנור במקום לאפות אותם בטאבון.

הוויכוח בין שני סוגי הפיצות הללו נמשך כבר עשרות שנים כל עוד שניהם קיימים, אבל קשה לומר איזו מהן עדיפה כי יש הרבה דרכים למדוד אותם. 

אפיית פיצה בתנור אפייה נותן לה מרקם שונה מאשר אפיה בתנור טאבון פיצה. הקרום טעים יותר כאשר אופים פיצה בטאבון. עם זאת, אנשים שאוהבים לבשל את הפיצות שלהם בתנור אומרים שהם יכולים לשלוט באופן שבו הם רוצים שהפיצה שלהם תאפה   עם שיטת הבישול הזו ושזה גם לא עושה הרבה בלגן כמו בישול פיצה בטאבון.

טיפים להכנת פיצה

פיצה היא מאכל אהוב על אנשים רבים. לעתים קרובות קונים אותו מפיצריה, אבל בצק פיצה ביתי היא אופציה בריאה יותר.  המתכון הבא יראה לכם איך להכין בצק פיצה משלכם:

כדי להכין את הבצק הטוב ביותר צריך שמרים וסוכר. יש להמיס את השמרים במים פושרים ולאחר מכן לערבב עם קמח, מלח ושמן זית. ללוש את הבצק כ-10 דקות ולאחר מכן לתת לו לתפוח כשעה או עד שהוא מכפיל את נפחו.

תצטרכו גם קצת רסק עגבניות, אורגנו, אבקת שום ועלי בזיליקום מיובשים. ערבבו את החומרים הללו יחד עם עוד קמח ומים לפני שתוסיפו אותם לתערובת הבצק שלכם. לבסוף, הוסיפו את הפיצה שלכם עם התוספות האהובות עליכם לפני אפייתה. הום360 מציעה מגוון דגמים של טאבון פיצה, לחצו על הקישור לראות.