חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העובדים הם הליבה של העסק שלך- טפל בהם כראוי, מאת גיא כספי

בהגיענו למאמר נוסף בנושאי הייעוץ העסקי, צוות גיא כספי גאה להציג את המאמר הבא: השקעה בעובדים שלך למען צמיחת עסק טובה ומטיבה ובעלת תוצאות. הבינו, העובדים שלכם בעסק הם ליבת העסק שלכם, הם המקור לתוצאות שלכם, הם אלו שיעניקו לכם או ירחיקו מכם את ההצלחה. על מנת להפוך את הלימון ללימונדה חייבים להבין כיצד לעשות זאת נכון. בשלב הראשון, היחס ותשומת הלב המוענקים לכל עובד מחויבים להיות אישיים, אמיתיים. עובד שירגיש דחוי מכל סיבה שהיא, יהיה עובד לא טוב, נקודה. לאחר שהבנו זאת, והבנו שביכולתנו גם לתת זאת, ניתן להמשיך.

התנהלות בשגרה מנצחת

השלב הבא הוא התנהלות מול עובדים הלכה למעשה. במהלך היום יום של יום העבודה שלכם, חייבים לתת דגש על התנהלות יומית. שימו לב שהשגרה שלכם במהלך יום עבודה תהיה שגרה מנצחת, כזו שעובד יהנה ממנה, ויגיע לעבודה בשמחה בזכותה. על מנת לעשות זאת נכון העניקו לעובדים שלכם צ'ופרים קטנים, הפתעות שבועיות וכמובן, הנחילו במקום העבודה אווירה טובה.

שלישית, העניקו משוב לעובדים שלכם. המילה משוב רק נשמעת מפחידה, הלכה למעשה היא בדיוק ההפך מכך. באמצעות משוב טוב יש באפשרותכם להשיג שתי מטרות חשובות, האחת, מתן יחס ותשומת לב לכל עובד ועובד. והשניה, ביקורת בונה, שימור התנהגויות טובות ושיפור במקומות אחרים. כאן חשוב לציין שהענקת המשוב לעובד על ידכם חייבת להתבצע בצורה נעימה, וכזו שממנה ניתן לקבל פידבק אמיתי ולצמוח. נסו להשתמש בשפה חיובית ולא שלילית, כך למשל במקום "אל תעשה כך יותר", אימרו "תעשה כך.. במקום כך.." או "זה היה בסדר, אך יש דרך שתעניק לך תוצאות טובות יותר".למידע נוסף באתר הרשמי של גיא כספי