חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם קורקטור יכול להתאים גם לנשים בעלות גוון עור כהה?

הרבה נשים שיש להן גוון עור כהה נמנעות מראש מאיפור, משום שהן לא מאמינות שהוא יוכל לסייע להן לשפר את מראה הפנים שלהן. התפישה הזו היא כמובן שגויה לחלוטין, משום שגם נשים בעלות גוון עור בהיר וגם נשים בעלת גוון עור כהה יכולות להנות היום מהמון מבחר ומגוון של מוצרי איפור שמותאמים להם בצורה לא פחות ממושלמת. היום נספר לכן איך קורקטור יכול להתאים גם לנשים בעלות גוון עור כהה, כדי שאם אתן נמנות איתן – תוכלו לדעת שגם לכן יש תקווה.

קורקטור לנשים בעלות גוון עור כהה – כן, זה קיים

הקורקטור הוא מוצר שמצא את דרכו אל עבר מרבית מדפי האיפור אצל נשות ישראל. מדובר כאן על מוצר שמצליח לטשטש כהויות וכן פצעונים, כך שאין ספק שנשים רבות נהנות מהשימוש בו. בעזרת שימוש נכון ובחירת הגוון בצורה הנכונה ביותר – כל אישה ואישה יכולות ליהנות מקורקטור שמתאים להן בול.

בשביל לוודא שאתן בוחרות נכון את הקורקטור שלכן, אתן צריכות להתייעץ עם נשות מקצוע שיכולות להדגים לכן, להסביר לכן ואף לנסות עליכן את הקורקטור עוד לפני הרכישה. בצורה הזו תוכלו לקבל אינדיקציה לאיך הקורקטור משתלב עם גוון העור שלכן, ובמידת הצורך להחליף לגוון אחר או לרכוש את הגוון המוצע לכן.

איך לבחור קורקטור שיתאים לכן?

מעבר לעניין הגוון, חשוב לציין שגם איכות הקורקטור היא משמעותית למען ההצלחה של האיפור. למען ההצלחה הזו מומלץ לבחור בקורקטור שמיוצר על ידי חברה מוכרת, איכותית ומקצועית, כמו בובי בראון לדוגמה, שידוע עליה שהיא יודעת בדיוק מה היא עושה. היכנסו לאתר של בובי בראון ותוכלו לבחור את הקורקטור שהכי יחמיא לגוון ולעור הפנים שלכן.