חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם עיצוב חנויות משפיע על המכירות?

יש כל מיני דברים חשובים כשפותחים חנות, שאותם בעל החנות צריך לשים בראש סדר העדיפויות שלו. בין היתר, בעל החנות צריך לשאוף לכמות מכירות כמה שיותר גדולה, על מנת שהעסק שלו יוכל להרוויח כמו שצריך, ולהתפרנס בכבוד. על מנת שהמכירות יוכלו לזנק למעלה, בעל העסק יכול להשקיע בפעולות כמו שיווק, יחסי ציבור, פרסום וגם בפעולות הקשורות בעסק עצמו, כמו העיצוב שלו למשל. יצאנו לבדוק האם עיצוב חנויות משפיע על המכירות, ומצאנו את התשובה הבלעדית לשאלה הזו – בהחלט כן!

עיצוב חנויות הוא בעל משמעות אדירה על המכירות

דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים לחנות מבולגנת, שעושה לכם בלאגן בעיניים ומוציאה לכם את החשק לקנות. הסיכוי שתישארו בחנות כזו ותרצו לרכוש בה מוצרים שואף לאפס, משום שחווית הקניה שלכם היא לא כמו שאתם באמת מעוניינים. לעומת זאת, דמיינו סיטואציה אחרת שבה אתם נכנסים לחנות מסודרת, מאורגנת, שכל מדף ומדף בה מזמינים אתכם להתקרב ולבדוק את הסחורה. חנות כזו היא חנות שרוב הסיכויים שתסיימו את הביקור שלכם בה בקנייה, פשוט כי חווית הקנייה היא נעימה לכם. עוד סביר להניח שתחזרו לחנות הזו, וכל זאת הודות לדבר אחד – עיצוב חנויות.

עיצוב חנויות בפועל – מה עושים בו?

עיצוב חנויות כולל לא מעט דברים שיכולים להפוך את החנות ליפה, אסתטית ומעוצבת. הוא לוקח בחשבון את כל האלמנטים החשובים – תאורה, אריחים וקרמיקה, צבעוניות הרהיטים שבחלל החנות, הצבת מדפי הצגת המרכולת בצורה נעימה ומעוצבת ועוד. בסופו של תהליך עיצוב חנויות מתקבלת תוצאה לא פחות ממדהימה, שמספקת חווית קניה מעולה ללקוחות השונים.

פנו למעצב הפנים יובל הלל על מנת לקבל עיצוב חנויות שעולה על כל הציפיות שלכם, ולהגדיל משמעותית את המכירות שלכם.