חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

באילו רגעים ניתן להשתמש בכתב שירות רופא עד הבית?

לאורך החיים מתעוררות לא מעט פעמים שבהן אתם לא מרגישים טוב. לפעמים זה כאב ראש חולף, לפעמים וירוס קל בבטן, ולפעמים זו תחושה של כאבים חזקים שפשוט לא מרפה במשך שעות ארוכות. לצד מצבים רפואיים שחולפים מעצמם תוך דקות ספורות, קיימים גם מצבים רפואיים שדורשים הסתכלות מקצועית מטעם רופא או רופאה, אך מה לעשות – לפעמים אתם לא נמצאים במצב שמאפשר לכם לצאת מהבית. הצטרפות כמנויים לכתב שירות רופא עד הבית יאפשר לכם להנות מכל העולמות – גם לא לצאת מהבית כשאתם לא מרגישים טוב, וגם לקבל את הטיפול הרפואי ההולם ביותר עבורכם.

כתב שירות רופא עד הבית – איזו בעיה הוא פותר?

לאורך השנים האחרונות נפלה ההבנה הברורה שאדם שלא מרגיש טוב יעדיף לפעמים להישאר בבית ולא לטפל בעצמו, מאשר להתלבש, לעלות על האוטו ולהמתין בתורים ארוכים על מנת לקבל סיוע רפואי. מצבים שכאלו הם חמורים ביותר, שכן ההישארות בבית ללא מענה רפואי עלולה להוביל להתדרדרות המצב הרפואי, ובהתאם להביא למצבים מורכבים ואף למוות במקרים קיצוניים.

כתב שירות רופא עד הבית פותר את הבעיה הזו, שכן הוא תופס שתי ציפורים במכה אחת – מצד אחד הוא מאפשר לאדם המטופל להישאר בבית, ומצד שני, מעצם היותו מנוי לכתב שירות רופא עד הבית, הוא יכול להזמין את שירותי הרפואה שיגיעו עד אליו ולקבל את המענה הדרוש לו.

איך זה עובד בפועל?

בהצטרפות לכתב שירות רופא עד הבית של חברה כמו MyDoctor לדוגמה, תוכלו לקבל שירותים רפואיים כמו אחות עד הבית, מביקור של רופא שיאבחן את מצבכם באופן ראשוני, מהנפקת מרשמים לתרופות או מפינוי אמבולנס לבית החולים. אל תוותרו על האפשרות הזו – היא לא פחות ממצילת חיים!

כתבה מעת ישי קמחי