חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך כסאות בטיחות מגנים על הילדים שלכם יותר מכסאות רכב רגילים?

כל יצרן רכבים שמכבד את עצמו יודע שהוא חייב לשמור על דגמי הרכב ברמה הגבוהה ביותר, בעיקר מבחינת אלמנט הבטיחות. היום הרכבים עוברים המון מבחנים בדרך לבדיקת רמת הבטיחות שהם מציעים, ולכן היצרנים שמים עליה הרבה יותר דגש בזמן הייצור. כחלק מזה ניתן להבחין שכסאות הרכב מספקים רמות הגנה גבוהות ביותר, עם חגורות איכותיות, מושבים נוחים ועוד. אז למה בכל זאת יש הבדל בין כסאות בטיחות לבין כסאות רכב רגילים כשמדובר בילדים? הנה כל התשובות.

כסאות בטיחות לעומת כסאות הרכב – מה ההבדל?

קיימים הבדלים גדולים בין כסאות בטיחות לבין כסאות הרכב שמגיעים BUILT IN איתו. כסאות הרכב מתאימים לישיבה של ילדים גדולים, החל מגיל 8 לערך ובהתאם לנתונים כמו גובה מינימלי ומשקל מינימלי. לעומת זאת, ילדים עד גיל 8 או שאינם עומדים בנתוני הגובה והמשקל המינימלי חייבים לשבת בכל נסיעה מחדש בכסאות בטיחות, ולמה?

ובכן, כסאות בטיחות הם כסאות שגורמים להגבהה של הילדים, ומספקים להם מעטפת בטיחותית הרבה יותר גדולה. אל כסאות בטיחות מחוברים אבזמים, רצועות וחגורות ייחודיים, שמטרתם להגן על הילדים מכל פגע ולאבטח אותם במקומם בזמן תאונה. כמו כן, הם מעוצבים בצורה שמאפשרת לילדים ישיבה נוחה לאורך כל הנסיעה, עם מושבים אורתופדים ונוחים להפליא.

בזמן אמת אתם לא רוצים לבחון מה יותר טוב

לא מעט אנשים מזלזלים בכסאות בטיחות ומדלגים על הרכישה שלהם, על אף שגם על פי חוק הם מחוייבים להושיב את הילדים שלהם בהם, אך בזמן אמת הם עלולים לשלם מחיר יקר מנשוא. זה הזמן לרכוש כסאות בטיחות בחנות בייבי סתיו ולהבטיח את בטיחות הילדים שלכם בכל רגע ורגע בנסיעה.