חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך הפכה חברת POLCO למובילה בתחום הציוד הסיעודי?

במדינת ישראל ניתן למצוא היום לא מעט חברות שעוסקות בתחום הציוד הסיעודי. כן, היות ומדובר על תחום שהולך ומתפתח בצורה משמעותית בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות החלו לייבא ולשווק ציוד סיעודי מכל קשת התחומים, ומכל מיני יצרנים בעולם. חברת POLCO היא חברה שללא ספק משנה את חוקי המשחק, משום שהיא מביאה איתה איכות, מקצועיות וידע שנמצאים כמה רמות מעל כולם. אז איך הפכה חברת POLCO למובילה בתחום הציוד הסיעודי? יצאנו לבדוק וחזרנו עם כמה תובנות מעניינות.

חברת POLCO – המקצועיות מגיעה כשלא מתפשרים

לא מעט חברות ציוד סיעודי עובדות עם יצרנים לא מאוד בולטים ומוכרים בתחום. בהתאם, הציוד שהן משווקות הוא ציוד בינוני, שלא מביא איתו מספיק איכות ומקצועיות כדי להעניק פתרון ומענה הולמים. לעומת זאת, חברת POLCO אינה מתפשרת לא על יצרנים, לא על מכשירים ולא על אביזרים.

חברת POLCO שמה לעצמה למטרה לשים את המקצועיות במקום הראשון. בהתאם, החברה עובדת בשיתוף פעולה עם היצרנים הטובים ביותר כל אחד בתחומו – החל מיצרני כסאות גלגלים, דרך יצרני ידיות אחיזה לאמבטיה ולמקלחת, ועד יצרני מיטות סיעודיות, יצרני מתקני הרמה, יצרני קלנועיות ועוד. ברגע שהמקצועיות היא ברמה כל כך גבוהה, אין פלא שחברת POLCO סללה לעצמה בבטחה את הדרך לפסגה.

איך כל זה קשור אליכם?

חברת POLCO היא חברה שכל אדם מבוגר, נכה או שמתמודד עם בעיה רפואית שמגבילה את הניידות שלו צריך להכיר. החברה משווקת מוצרים שיכולים לסייע לאותם אנשים לחזור לעמוד על הרגליים, לבצע פעולות יום יומיות כמו מקלחת או שימוש בשירותים בצורה פשוטה, נגישה וקלה, ופשוט להחזיר לעצמם את העצמאות והחופש. צרו קשר עם החברה ותהנו מכל אלו גם בעצמכם.